lauantai 25. toukokuuta 2013

Advendimuinasjutt


 
 
 
 


 

Advendimuinasjutt

Vahendid mida pead tegema :

neli paberist või veel parem papist  väljalõigatud põlevat küünalt .

Valge paberist ingel mis süboliseerib Rahu

 Kollasest paberist rist  mis sümboliseerib Usku

Punasest paberist väljalõigatud süda – sümb. Armastust

tikud

külalistele paberist väljalõigatud põlevad küünlad .

piparkoogid südamekujulised (päris )

 Neli advendiküünalt- millest paned siis jutu lõpus ühe põlema

Jutu alguses mainid, et jutt on mõeldud  täiskasvanutele järelemõtlemiseks .

 Lastele on mänguline osa saavad piparkoogi jutu alguses või lõpus. 

Kui paned küünla põlema jutu lõpus siis mainid, et iga nädal süütame ühe küünla, et maailmas oleks rahu ,usk lootus ja armastus ….

Esimese Advendi jutt

Neli küünalt põlesid advendipärjal .

Nii tasa, et oli kuulda kuidas küünlad hakkasid omavahel vestlema .

1 küünal lausus ohates:

Minu nimi on RAHU .

Kuigi minu valgus paistab, ei hoia inimesed mingit rahu .

Leegike jäi järjest väiksemaks kuni kustus hoopis . (Võtad paberist küünla ja murrad selle põleva osa maha )

Teise küünla valgus vilkus ja küünal ütles:

Minu nimi on USK

Aga ma olen täiesti kasutu kuna inimkond ei taha midagi jumalast teada.

Nii et mul pole mõtet põleda .

Tõmbetuul puhus läbi toa ja teine küünal kustus .(Võtad teise paberist põleva küünla ja murrad selle leegi osa maha )

Vaikselt ja nukralt võttis sõna kolmas küünal.

Minu nimi on ARMASTUS.

 

Mul pole enam jõudu et põleda. Inimesed on mind kõrvale jätnud.Nad näevad ainult iseennast ,aga mitte neid teisi keda nad peaksid ja viimase värelusega kustus seegi valgus  (Taas murrad paberiküünla leegiosa maha )

Samas võttis sõna neljas küünal ja kostis :

Ära karda seni kuni mina põlen saame me ka teised küünlad jälle süüdata .

Minu nimi on LOOTUS .

Laps võttis tikuga sellelt küünlalt tuld ja pani uuesti teised küünlad põlema  ( paned ise ühe advendiküünla päriselt põlema ,või  koos lapsega )

Lootuse leek ei peaks kunagi meie elus kustuma,ning igaüks meist peaks pidevalt hoidma Rahu, Usu, Armastuse  ja Lootuse tulukest . 

 Siinkohal  annad igale lapsele väikese südamekujulise piparkoogi … Armastuse sümboli ….ja igale külalisele paberist tehtud( põleva) küünla  joonistatud …

Lastega laulad veel

päkapiku laulu või midagi mis oskate .
Loodan, et sulle sobib ,sain  selle soome keelsest ajakirjast

Ei kommentteja: